امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی جون

برای پسرکم

1392/11/11 21:41
نویسنده : زهرا
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی قشنگم.گاهی به طرز احمقانه ای احساس میکنم تو یه نی نی کوچولو نیستی.اگرچه فقط 6 ماهته اما گاهی احساس میکنم مثل آدم بزرگها فکر میکنی و تصمیم میگیری!بقول عمو بچه یعنی آدم mp3!امشب داشتم بهت نگاه میکردم و گریه ام گرفت. به بابایی گفتم نمیدونم چرادلم برای این بچه میسوزه.بابایی گفت اخه خیلی کوچیک و ناتوان و ضعیفه.برای تمام خواسته ها و دردها و مشکلاتش تنها کاری که میتونه بکنه گریه ست.با این امید که ماها منظور و درد و خواسته اش رو بفهمیم. من نمیدونم چرا امشب برات گریه کردم.دلم میسوزه برات. گاهی میگم خداوندا من مسئول این بچه هستم. هرچند فقط وسیله و واسطه ای برای پیدایش یک انسان یعنی این بچه هستم اما مسئولم.خدایا کاری کن خوب تربیت بشه .کمک کن خوب زندگی کنه و از همه مهمتر انسان خوبی بشه.من....من با لطف و قدرت و توانایی تو وسیله ای شدم برای به وجود اومدن یک انسان. و این خیلی مهم و سخت و بزرگه. خدایا کمک کن در هر روز از زندگی فرزندم در حال و آینده همراه و پشتیبانش باشم. باید مراقبش باشم. خداوندا کمکم کن.کمکم کن پسر کوچولوم زندگی خوب و شاد و سالمی داشته باشه.خدایا کمک کن پسرم همیشه خوشبخت و در امن و امان باشه. لذت آسایش و آرامش رو در تمام زندگیش شامل حالش کن. خدایا کمک کن مادر خوبی باشم براش.مادری شایسته ابهت و زیبایی و وقار کلمه مادر.و از همه مهمتر کمک کن مادری باشم مهربان....آمین

 

                                                                   

 

پسندها (1)

نظرات (0)