امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی جون

واکسن هجده ماهگی

1393/11/10 23:07
نویسنده : زهرا
193 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها داری دویدن وپریدن از ارتفاع کم رو یاد میگیری. برای اولین بار دارم میبینم کارهای پرتحرک انجام میدی.گاهی فکر میکنم بیش از حد کم تحرکی.یعنی فعالیتت کمه.بیشتر در عین کم تحرکی خرابکاری میکنی.اینروزها بزرگترین مشکلم با تو غذا نخوردنه. چیزی که هرگز فکرشو نمیکردم باهاش روبرو بشم. واقعامسئله توانفرسا و آزاردهنده ایه. امروز از شدت درماندگی گریه کردم. آخه چرا باید اینقدر بد غذا باشی؟ ماههاست که وزنت ثابت مونده.نه به اون رشد شگفت انگیز سال اول و نه به این همه کاهش وزن و مدام مریض شدن سال دوم.یک هفته در میون یه بار اسهال و بی اشتهایی میگیری و یه بار آبریزش بینی و تب خفیف.غذا هم که جز سیب زمینی سرخ کرده و تخم مرغ چیز دیگه ای دوست نداری.من فکر میکنم مسئول بهداشت نتونست قدتو درست اندازه بگیره.چون خیلی دست و پا میزدی و نذاشتی کارشوانجام بده. گفت وزنت 12 و سیصد و قدت 87 اما به نظرمن قدت حداکثر85.چهار ماهت که بود وزنت نه کیلو و نیم بود.14 ماه از اونروز گذشته و تو فقط دو کیلو و هشتصد گرم وزن اضافه کردی!واکسن هجده ماهگی بدترین واکسنت بود.تا دوروز بعدش هم تب داشتی و سه روز بعد از واکسن هنوز پات درد میکرد.روز اول که خودت از شدت پادرد همش میرفتی دراز میکشیدی و اصلا راه نرفتی.چند روز بعد شنیدم که بعضیا میگفتن چرا به پاش واکسن زدی؟ خودت میگفتی هردو تا واکسنو به دستاش بزنن.گفتم من تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم مگه اختیاریه که به پا یا دست بزنن؟خوب البته دست خیلی برای بچه و مادر راحت تره هم برای شستن بچه هم برای راه رفتن و بازی کردن بچه و هم حتی برای بغل کردنش.مهسا میگفت ما هردو دست النا رو واکسن زدیم که بچه اینجوری زمینگیر نشه........

پسندها (2)

نظرات (4)

فروشگاه محصولات لوکس بانوان
11 بهمن 93 1:30
با سلام مطالب خوبی در سایتت گذاشتی... امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان پایدار باشید . منم دو وبسایت دارم با نام فروشگاه محصولات لوکس بانوان و فروشگاه خانه و خانواده امیدوارم که بمن هم یه سر بزنید. در فروشگاه اینترنتی لوکس بانوان می توانید نیازهای شخصی و خانوادگی را جستجو کنید جدیدترین و پربازدیدترین محصول فروشگاه دستگاه هشداردهنده شب ادراری کودکان http://woman.dayanshop.com/ http://www.woman.dayanshop.com/products/view/679/دستگاه-هشدار-دهنده-شب-ادراری-پی%20ام.html و در این فروشگاه پراز پکیج های آموزشی روز ایران اعم از فنی وحرفه ای و کسب درآمد , پکیج های نرم افزارهای کامپیوترو اندروید و همچنین برای اولین بار در ایران ( پکیج سروش 3 نرم افزار آموزش قرآن با استفاده از هوش مصنوعی صوتی)و حتی فروش تبلت هست http://pnbshop.rozblog.com من سر زدم نظر دادم , تو هم یه سر بزن نظر بده... با تشکر
مامانی تبسم
11 بهمن 93 10:42
عزیز دلم غصه نخور.. دقیقا منم با مشکل غذا نخوردن بچه هام روبه رو هستم.. اصلا سه ماه وزن نگرفته..انشاالله تنشون سالم باشه.. به قول قدیمی ها گوشت بچه لب صاقچه هست میاد و میره
مامان ایلیا
16 بهمن 93 12:40
سلام دوست خوبم. نگران نباش. بچه ها از سال اول زندگی به بعد خیلی کم وزن اضافه میکنن. شاید سالی 2-3 کیلو. منم این مشکل رو با پسرم دارم. دادن مولتی ویتامین ها هم بچه رو به اشتها میاره و هم در برابر بیماریها مقاوم میکنه. به ما هم سربزنید
مامان ایلیا
16 بهمن 93 12:45
سالروز تولد گل پسر شما با روز تولد من یکیه البته پسرم هم 21 مرداده. اگه اجازه بدین اسم پسرتون رو به لینک دوستان ایلیا اضافه میکنم