امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی جون

بازم شش ماهه شدی عزیز دلم !!!

1392/11/6 11:45
نویسنده : زهرا
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر کوچولوی خوشگلم.یادت باشه تو هر زمان هر قدر هم که بزرگ بشی پسر کوچولوی منی! عنوان مطلبم برای خودم که جالبه .دفعه قبل وقتی هنوز به دنیا نیومده بودی اینو نوشته بودم. اونموقع سه ماه به تولدت مونده بود. و باز هم حکایت زمان و شگفتی آدمهاست!که چقدر سریع میگذره.فردا نوبت واکسن شش ماهگی پسرمه و من تا حدی خوشحالم چون بعدش تا ٦ ماه از واکسن خبری نیست!میگن واکسن ٦ ماهگی بیشتر از واکسنهای قبلی  بچه رو اذیت میکنه خدا کنه اینطور نباشه.اینروزها دیگه مثل قبل وزن نمیگیری و دیگه چندان کپل نیستی.چند روزه شروع کردم بهت غذای کمکی بدم. که متاسفانه حتی یک قاشق هم نخوردی و من ازین بابت خیلی کلافه و ناراحتم. به خدا میگم خدایا ناشکری نمیکنم هزار بار ممنون که بچه ام صحیح و سالمه ولی آخه؟!!!! ٦ ماهه که آرزو به دلم مونده یه خواب راحت و خوب یا یک روز بدون خستگی و کلافگی داشته باشم . یک روز با آرامش....ولی ....خدارو شاکرم که تو هستی . به این خوبی و زیبایی.. که اینقدر برای همه دوست داشتنی هستی  اما کاش مثل خیلی از بچه های دیگه خوب میخوابیدی و خوب غذا میخوردی.راستی بردمت پیش متخصص پوست. گفت چون  زیاد عرق میکنی باید هر روز حموم کنیناراحتجنابعالی هم که عاشق حمومسبزالان یک هفته است که میتونی به تنهایی چند دقیقه بشینی.با پتو با ما دالی بازی میکنی یعنی خودت پتو رو میکشی روی صورتت و نا گهان بر میداری به ما نگاه میکنی و منتظر عکس العمل ما هستی که ببینی چقدر از خودمون خوشحالی در وکنیم؟!!!درضمن از غریبه ها میترسیاسترسوبا گریه و بد قلقی کاری میکنی هرکی میاد سمت تو بلافاصله پشیمون میشه!البته منظور از غریبه هرکسی غیر از پدر و مادرته

                                                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)