امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی جون

صدو پنجاه روز

1392/10/7 21:03
نویسنده : زهرا
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر عزیزم. بیشتر از پنج ماهه که وارد زندگی ما شدی و من پنج ماهه که شب و روز و لحظه به لحظه با تو هستم.حالا من کلمه عشق و زندگی رو درک میکنم. تو عشق من هستی و تمام دنیای من.بهتره بگم عشق و دنیای من و بابا.زندگی با تو چقدر زیباست.اگه هرروز خدارو شکر کنم بازم کمه.خدا کنه همیشه سالم و عاقبت بخیر باشی پسر گلم.فقط اینروزها بازم مثل همیشه این مادر همیشه دلواپس تو دوباره نگران سلامتی توئه.چند وقته که روی پوست کمر و شونه هات نقطه های سفید رنگ میبینم. خدا کنه چیز مهمی نباشه یا نشون دهنده یه بیماری نباشه.پسرم منو بابا خیلی خیلی دوستت داریم. خیلی شیرین و عزیزی. عزیزتر از جان مایی. هر لبخندت برای ما یک دنیاست.ما حتی برای لحظه ای طاقت دیدن اشکهای تو رو نداریم.هر وقت میخندی ازته دلم آرزو میکنم همیشه بخندی. همیشه دنیا برات شاد باشه و از زندگیت لذت ببری.تو دنیا غم و شادی باهمن پس بذار اگه تو زندگی غمی هست برای من باشه و هر جا خنده و شادی هست برای تو.عسلم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله لیلا
7 دی 92 21:52
با سلام اگر به دنبال محیط آموزشی و سرگرمی برای بچه ها هستید. می توانید از سایت آموزشی خاله لیلا برای کودکان استفاده کنید امیدوارم در کنار ما لحظات خوب و خوشی را سپری کنید. با تشکر خاله لیلا