امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی جون

تقویم

1393/4/13 12:18
نویسنده : زهرا
215 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم تو شش ماهگی تونست بشینه تو نه ماهگی دندون در اورد و الان که یازده ماهشه راه میره. اینروزها خودش کشف کرده  نمیدونم چرا فقط به خاله جونش میگه دد! به پول میگه پووووو.چرخ   جااااا  تخت تاااا    غذا به به    آب  آآآآآآ         به پریز و هر چیز ی که بنظرش خطر ناک بیاد میگه بوووووو   اینروزها خدارو شکر غذا خوردنش کمی بهتر شده البته باید یکساعت وقت بذارم و مدام دنبالش باشم یابا یه چیزی سرگرمش کنم تا غذا بخوره. روانشناسها میگن نباید اینکارو کرد اما یه مدت که اینکارو نکردم و بیخیالش شدم بچه به حدی وزن کم کرد که همش مریض میشد و بیحال بود مدام دارو مصرف میکرد روشهای علم نوین رو بیخیال شدم و دوباره با ناز و منت کشی بچه رو به غذا خوردن تشویق کردم از لحاظ علمی درست نیست ولی نمیشه زیاد هم به این علم اطمینان داشت چند سال دیگه خودشون نظرات خودشونو رد میکنن و میگن سوئ تغذیه سالهای اول اثرات جبران ناپذیری روی رشد کودک میذاره!!!!متاسفانه اوضاع خوابش باز افتضاحه و مدام در طول شب بیدار میشه .مطمئنم کمتر بچه ای تا این حد بد خواب و بد قلقه...دیگه یکسال شد.... خدایا کاری کن حالا دیگه خوب بشه...اینطوری خودشم کمتر اذیت میشه و سرحال تره....تقریبا شش یا هفت بار تا صبح بیدار میشه و حسرت یه خواب خوش رو به دلم میذاره!!!با همه این احوال فقط میگم بچه ام سالم باشه همین....متاسفانه از اول اردیبهشت تا الان وزنش تغییری نکرده یه مدت کم نیم کیلو کم کرد که الان به همون وزن اول اردیبهشت یعنی تقریبا یازده و نیم برگشته.بیست روز دیگه نوبت واکسن یکسالگی پسرمه خدا کنه بچه ام اذیت نشه.تولدش میفته تو ماه رمضون نمیدونم چکار کنم. اینطرف براش جشن بگیرم یا اونطرف. در هر صورت چون تو ماه رمضونه چیز جالبی در نمیاددلخوراینروزها گاهی رفتارش منو متعجب میکنه واقعا انگار خیلی چیزها رو درک میکنه. ازصدای بلند خوشش نمیاد چون فکر میکنه داریم دعواش میکنیم حتی اگه دونفر با هم بحث کنن ناراحت میشه و سرشون داد میزنه که یعنی ساکت!من اعتراض دارم!گاهی با کنجکاوی شدیدی به محیط اطرافش  دقیق میشه و گیاهان حشرات یا پرنده ها و حتی برنامه ها و آهنگهای تلوزیون رو موشکافی میکنه!

               

پسندها (1)

نظرات (2)

آریا و مامانی وبابایی
2 مرداد 93 11:38
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک دوست عزیزم
نوشين
20 آبان 93 10:22
سايت خيلي قشنگي داري به ما سر بزن، كوچولو رو ببوس