امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

امیرعلی جون

عید 94

1394/1/14 15:24
نویسنده : زهرا
222 بازدید
اشتراک گذاری

عید امسال اصلا معلوم نشد کی اومد و کی رفت .منکه هنوز حس میکنم الان بهمن ماهه و قراره یکی دو ماه دیگه عید بیاد!از بس که هر سال  بی شر و شور تر و بی نشاط تر میشیم ما آدمها.....پسرکم که هنوز نمیدونه عید چیه و باید براش خوشحال بود یا نه  اما امیدوارم وقتی بزرگتر شد عید براش قشنگتر از روزای دیگه باشه. دلم میخواد پسرم  بخاطر اومدن عید حال و هوای بهتری رو تجربه کنه....  

 

           

 

 

                             

 

                         

            

وقتی خواستم کنار شکوفه های درخت آلو عکس بگیرم لباسهای سال قبلشو تنش کردم که دیدم متاسفانه هنوز اندازشه.اینم اهوراجونه .امیدوارم عید سال بعد همبازی خوبی برای هم بشینبوس

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 12:36
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
رها
6 اردیبهشت 94 11:53
خاله جون فدات بشم که انقد مهربونی