امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

امیرعلی جون

6 ماهه شدی عزیز دلم

1392/2/9 13:12
نویسنده : زهرا
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم. خوبی مامانی؟چیکار میکنی عزیز دلم؟الان دیگه 6 ماهه شدی و تقریبا 3 ماه دیگه به

دنیا میای.ماشا الله دیگه مردی شدی واسه خودت.کاش الان آخرای مرداد بود.همیشه تو رو تصور میکنم.

بالباسهایی که واست خریدم. بابایی رو تصور میکنم که بغلت میکنه و با هات بازی میکنه.وقتی میبرمت خونه

مامان جون پیش داییها و خاله ستاره. وای کی میشه من این روزها رو ببینم. ببینم که چطور همه با هات

بازی میکنن و حرف میزنن.و تو فقط به فکر شیرخوردن و خوابیدن خودتی. کی میشه این لباسای نوزادی و سر

همی رو تنت کنم و دست و پاهای تپل و کوچولوت  رو ببوسم.کی میشه هر لحظه و هر ثانیه به صورت

 معصوم و پاکت نگاه کنم و غرق لذت و آرامش بشم.خدایا کاری کن بچه ام صحیح و سالم به دنیا بیاد و منم

   تن سالمی داشته باشم که بتونم به خوبی ازش مراقبت کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)