امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

امیرعلی جون

بدون عنوان

1392/1/24 11:54
نویسنده : زهرا
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. سلام به پسر گلم. از وقتی تصمیم گرفتم دیگه افکار منفی نداشته باشم همش به این فکر میکنم یعنی تو چه شکلی هستی؟ خوشگلی؟ بور یا سبزه؟ کپل یا لاغر؟سلامتیتو سپردم به خدا و امام رضا که مواظبت باشن صحیح و سالم باشی.یعنی شبیه داییها میشی یا عموها؟شبیه خودم یابابایی؟!بابا خیلی دوستت داره عزیزم. از الان واست یه عالمه نقشه کشیده.گاهی فکر میکنم یعنی من بیشتر دوستت دارم یا بابایی؟بگذریم..دیروز جات خالی با بابایی رفتیم پارک جنگلی بعد از کلی  خرید و ایستادن تو صف بنزین و گشتن واسه یه جای خوب همینکه وسایلو از ماشین بیرون اوردیمو نشستیم خاله رها زنگ زد که دارم میام خونه ت! لبو لوچه ام آویزون شد نه میخواستم پارکو ازدست بدم نه خاله رها رو...ولی خاله رها ازخود گذشتگی کرد وقتی فهمید بیرونم گفت یه فرصت دیگه میاد یعنی شاید یک ماه بعدناراحتاحتمالا شهریور یا مهر یه روز که هوا آفتابی و گرم باشه خودم میبرمت پارک نمیتونم تا بهار آینده صبر کنم که ببرمت پارک.دوست دارم هرچه زودتر جنگل و درختای سبز و آسمون آبی رو ببینی عزیزدلم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)