امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

امیرعلی جون

ییلاق

1392/1/28 8:56
نویسنده : زهرا
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری.خوبی عسلم؟چکار میکنی مامانی؟چندروز پیش رفتیم ییلاق.بابا یهو تصمیم گرفت بدون

برنامه و هشدار قبلی بریم.علتش هم این بود که گفت  دوست داره بدون برنامه ریزی بریم گردش!!! من

زیاد تمایل نداشتم آخه بخاطر تو میترسیدم ولی بابایی گفت تا نی نی نیومده حسابی بگرد که بعدا فقط

باید تو خونه بمونی.رفتیم و خوشبختانه بخیر گذشت خوب هم بود یه تنوع و تفریحی شد.چند شب قبل

هم من و هم مامان جون خوابتو دیدیم. من خواب دیدم تو کپل و خوشگل و درشتی با موهای روشن و

چشمهای کشیده شبیه بچگیهای دایی مجید. مامان جون خواب دید شبیه من  و خاله رهاهستی.درکل

 هرسه تا مون تا حد زیادی شبیه بهم هستیم اگه خوابها واقعی باشه پس میشه حدس زد چه شکلی هستی.تازه تو خواب دکتر گفت وزن بچه چهار کیلو  و صد.عینکوقتی به دنیا اومدی با بابایی با هم میریم

ییلاق.جای خوش اب و هواییه. خیلی دوست دارم تو یه منطقه ییلاقی خونه داشته باشم. یه جایی که

هواش همیشه سرد باشه. زمستوناش پر از برف و تابستوناش پر از مه و خنک. راستی اینم عکسشه.

 

 

اینجا یه عالمه ابگرم هم داره ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)